ggg ggg

PODPISANIE UMOWY NA ZAKUP SPRZĘTU RATOWNICZEGO DLA JEDNOSTEK OSP Z TERENU GMINY PUŁTUSK

W dniu 29 sierpnia br. wyznaczona do pełnienia funkcji Burmistrza Miasta Pułtusk Dorota Subda wraz ze Skarbnikiem Miasta Pułtusk – Teresą Turek podpisały w Ministerstwie Sprawiedliwości umowę na realizację zadań ze środków Funduszu Sprawiedliwości w zakresie nabycia dla Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Pułtusk wyposażenia i urządzeń ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu wypadku.

Zakup sprzętu nastąpi w ramach dotacji celowej, którą Gmina Pułtusk uzyskała w wysokości 99% wartości sprzętu.


/Informacja Pasowa UM Pułtusk/

1 374 views

Zamieścił: admin

Udostępnij ten artykuł na
Przeczytaj poprzedni wpis:
OBCHODY 79. ROCZNICY WYBUCHU II WOJNY ŚWIATOWEJ

W sobotę, 1 września 2018 r. mieszkańcy powiatu pułtuskiego, gminy Pułtusk oraz zaproszeni goście uczcili pamięć i oddali hołd wszystkim,...

Zamknij