ggg ggg ggg ggg

Wydano już ponad 1200 Kart Serocczanina!

Od 1 stycznia br. mieszkańcy gminy Serock mogą wyrobić sobie Kartę Serocczanina. Wszystkim posiadaczom karty, których jest już ponad 1200 przysługują m.in. bezpłatne przejazdy Lokalną Komunikacją Autobusową!

Wraz z początkiem roku ruszył program Karta Serocczanina. Wnioski o wydanie karty można składać w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku w referacie Spraw Obywatelskich (pokój 20). O wydanie Karty Serocczanina mogą ubiegać się mieszkańcy gminy Serock, którzy rozliczają podatek dochodowy (PIT) w Urzędzie Skarbowym w Legionowie ze wskazaniem miejsca zamieszkania na terenie gminy Serock. Karta jest dokumentem imiennym, ze zdjęciem, wydawanym bezpłatnie na okres 2 lat.
Co istotne, uprawnieni do otrzymania Kart Serocczanina rodzice i opiekunowie prawni mogą wnioskować o wydanie karty także dla swoich dzieci.
Karta Serocczanina uprawnia do zniżek i ulg przygotowanych specjalnie dla mieszkańców Gminy Serock przez samorząd, jednostki gminne oraz firmy partnerskie. Wprowadzenie Karty ma na celu zwiększenie mieszkańcom dostępności obiektów, wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych oraz lokalnego transportu zbiorowego.
Mieszkańcy, którzy już wyrobili Kartę Serocczanina, mogą m.in. korzystać z bezpłatnych przejazdów Lokalną Komunikacją Autobusową. To w tej chwili najważniejszy przywilej jaki daje Karta jej posiadaczom. Tych przywilejów będzie jednak coraz więcej – wraz z przyłączaniem się do akcji nowych Partnerów.
Aby uzyskać Kartę Serocczanina należy zapoznać się z regulaminem Programu Karta Serocczanina i złożyć stosowny wniosek w Urzędzie Miasta i Gminy Serock w Referacie Spraw Obywatelskich – pokój nr 20. (Przy składaniu wniosku o wydanie karty należy mieć ze sobą dowód osobisty). Do wniosku o wydanie karty należy dołączyć aktualną fotografię oraz oświadczenie, że Urzędem Skarbowym właściwym do rozliczania się z podatku dochodowego od osób fizycznych za rok, w którym jest składany wniosek o wydanie Karty Serocczanina jest Urząd Skarbowy w Legionowie ze względu na miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock. (Wniosek i oświadczenie można otrzymać w UMiG albo pobrać ze strony www.serock.pl).
Osobom zainteresowanym przypominamy, że wszelkie informacje można znaleźć na stronie internetowej gminy w zakładce dla mieszkańca/karta serocczanina lub bezpośrednio uzyskać w Referacie Spraw Obywatelskich (tel. 22 782 88 32 lub 22 782 88 52).
Wszystkich mieszkańców zachęcamy do wyrobienia Karty, a lokalnych przedsiębiorców do dołączenia do grona Partnerów Karty Serocczanina!

/opr. rl/

1 959 views

Zamieścił: admin

Udostępnij ten artykuł na
Przeczytaj poprzedni wpis:
Powiat Węgrowski gościł wojewodę mazowieckiego Konstantego Radziwiłła

Wizyta wojewody mazowieckiego Konstantego Radziwiłła w powiecie węgrowskim w dniu 28 stycznia 2020 r. była bardzo różnorodna, wyczerpująca i zawierała...

Zamknij