ggg ggg ggg ggg ggg

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników Urząd Gminy w Brańszczyku zmienił zasady pracy

Z dniem 20 października 2020 r. do 23.10.2020 r., a od dnia 26.10.2020 r. do odwołania Urząd Gminy w Brańszczyku wstrzymał bezpośrednią obsługę interesantów.

W związku z wysokim poziomem zachorowań spowodowanych pandemią COVID-19 w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz naszych pracowników Urząd Gminy w Brańszczyku od dnia 20 października 2020 r. do 23.10.2020 r., a następnie od 26.10.2020 r. do odwołania pracuje w trybie pracy wewnętrznej bez możliwości bezpośredniej obsługi mieszkańców.
Wyjątkiem jest rejestracja bieżąca zgonów, sporządzanie aktów zgonów oraz złożenie i odbiór dowodów osobistych. W tych sprawach pracownik Urzędu Stanu Cywilnego będzie przyjmował osobiście po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
W krótkiej wypowiedzi Sekretarz Gminy Beata Wójcik zapewniła, że sytuacja się normalizuje:
„W zeszłym tygodniu kadra kierownicza Urzędu Gminy była w kwarantannie, z powodu kontaktu z osobą z pozytywnym wynikiem na Covid-19. W tym czasie wykonywała pracę zdalną, była w stałym kontakcie telefonicznym. W piątek, 23.10.2020 r. w punkcie drive thru przy szpitalu w Wyszkowie zostały przeprowadzone testy na COVID-19. Mieliśmy pobrany wymaz w piątek o godz. 12:00, a już w sobotę. o godz. 16:30 wynik można było pobrać ze strony Ministerstwa Zdrowia w zakładce Pacjent. Jak się okazało (Pani Sekretarz) uzyskałam wynik negatywny. Obecnie Pan Wójt i pani Skarbnik są w izolacji domowej z powodu pozytywnego wyniku. Urząd sprawnie funkcjonuje, a pracę urzędu koordynują wyznaczone osoby.”
W imieniu Pana Wójta i Pani Skarbnik pracą urzędu zawiadują upoważnione osoby, tj.: sekretarz -Beata Wójcik oraz inspektor ds. księgowości – Anna Rosińska.
„W piątek, 16 października 2020 r. mieliśmy kontrolę z Państwowej Inspekcji Pracy w Warszawie Oddział w Ostrołęce, która wypadła bardzo dobrze, w urzędzie są wprowadzone i zachowane procedury bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osób pracujących w czasie epidemii COVID-19.” – informuje Sekretarz Gminy Beata Wójcik. Jak zapewnia są wprowadzone nowe procedury.
Interesanci, którzy są obsługiwani w Urzędzie Gminy są zobowiązani do przestrzegania obowiązujących zasad zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, w szczególności do dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa oraz zachowania dystansu, co najmniej 2 metrów.
Wszelkie sprawy należy załatwiać telefonicznie, pocztą elektroniczną, listownie lub za pomocą platformy ePUAP. Ponadto umożliwia się umieszczanie korespondencji w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do siedziby Urzędu, niezależnie od innych form komunikacji z Urzędem.
„Wspólnie chrońmy swoje zdrowie i dbajmy o bezpieczeństwo.” – podkreśla Pani Sekretarz.
Natomiast, Wójt Gminy Wiesław Przybylski, w rozmowie telefonicznej zapewniał: „Czuję się dobrze. Pozostaję w stałym kontakcie z urzędem i pracownikami, z którymi cały czas pracujemy wykonując na bieżąco zadania. Uzyskałem pozytywny wynik na koronawirusa i będę przebyć w izolacji do 2 listopada”.
Życzymy wszystkim pracownikom szybkiego powrotu do zdrowia i do miejsca pełnienia swojej pracy.
Obecnie większość spraw do załatwienia w Urzędzie Gminy należy poprzedzić kontaktem telefonicznym.

Poniżej WYKAZ TELEFONÓW DO PRACOWNIKÓW URZĘDU GMINY

SEKRETARIAT
e-mail:sekretariat@branszczyk.pl
tel.:(0-29)59-29-310,
fax: (0-29) 74-22-811,
ePUAP: /ugbranszczyk/skrytka

STANOWISKO DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
e-mail: jacek.zalewski@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-325

PODATKI
e-mail: agnieszka.michalec@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-323
e-mail: iwona.piorkowska@branszczyk.pl, el. (29) 59-29-323

REFERAT DS. EDUKACJI I KADR
e-mail: katarzyna.pulawska@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-313

REFERAT INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ
e-mail: pawel.kulesza@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-331
e-mail: cezary.pietrzak@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-330
e-mail: katrzyna.kosek-zysk@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-338
e-mail: angelika.sarnacka@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-319

REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ROLNICTWA
e-mail: milena.pawlowska@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-333
e-mail: kamil.deptula@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-334

URZĄD STANU CYWILNEGO
e-mail: usc@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-324

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I PROMOCJI
e-mail: iwona.bralewska@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-324
e-mail: kamila.szymczak@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-325

REFERAT ORGANIZACYJNY
e-mail: sekretarz@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-340
e-mail: radoslaw.jablonski@branszczyk.pl, tel. (29) 59-29-314

1 087 views

Zamieścił: admin

Udostępnij ten artykuł na
Przeczytaj poprzedni wpis:
Projekt „Dobre kompetencje -lepszy start”

Starostwo Powiatowe w Wyszkowie po raz kolejny sięgnęło po środki unijne przeznaczone na doskonalenie zawodowe uczniów. Złożony przez Powiat Wyszkowski...

Zamknij